szukam pomocy

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

radek244
Posty: 1
Rejestracja: 17-11-2011 20:54

szukam pomocy

Postautor: radek244 » 17-11-2011 21:02

witam panowie mam problem z alfą spark 1,8 benzyna zerwał mi się pasek klinowy po założeniu nowego paska nie mogę odpalić a do chwili zerwania nie było problemu z odpalanie tego auta jaka może być przyczyna czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 18-11-2011 10:27

Czy tylko pasek klinowy się zerwał, a co z rozrządem nie przestawił sie?
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004
AR156 1.6TS 2000

Bobik88
Posty: 5
Rejestracja: 30-11-2011 18:03

Postautor: Bobik88 » 30-11-2011 18:13

Czyli nie wymieniles rozrzadu na czas i pewnie bedzie głowica do regeneracji. Mialem to samo 3 tygodnie temu w swojej 147. Po regeneracji głowicy (12 zaworow krzywych), nowym rozrzadzie, filtrach, oleju, zalozeniu nowych swiec orginalnych, zalozeniu drugiego wałka rozrzadu ssacego bo wczesniejszy mial krzywki nadspawane jedne przez wczesniejszego własciciela, ale walek uzywany. Powiedzcie mam tylko jeden problem, nie dzieje sie to za kazdym razem jak go przeciagam na obrotach ale co jakis czas cos mi ja szarpie delikatnie, wrecz tak jakby wiatr miala w oczy co chwilke... ale nie przeszkadza to w rozpedzaniu bo wydaje mi sie ze chodzi lepiej niz wczesniej. Tylko denerwuje mnie to jej bardzo lekkie przerywanie w granicy 4-5 tys obrotow. Nie bylem jeszcze podlaczyc jej pod komputer, moze ma bledy bo byl odlaczony akumulator i po tym remoncie na walkach albo cos... na pewno na dniach podjade bo moj majster nie mial kostki do alfy. a jak nie to co moze byc przyczyna?? nie musze sie martwic ze rozrzad jest zle ustawiony?? chodzi równiutko i cicho.. uspokujcie moja ciekawość :)

filip13
Posty: 604
Rejestracja: 13-09-2006 21:37
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: filip13 » 02-12-2011 21:35

jeśli można się polecić to zapraszam 667-215-637 Warszawa Targówek

Bobik88
Posty: 5
Rejestracja: 30-11-2011 18:03

Postautor: Bobik88 » 03-12-2011 22:00

u mnie na razie to ustalo, moze jakis wtrysk sie przypchał... a ta propozycja bylo do mnie czy do zakladajacego temat??

Bobik88
Posty: 5
Rejestracja: 30-11-2011 18:03

Postautor: Bobik88 » 03-12-2011 22:09

Filip a mam pytanko bo natrafiłem na temat w ktorym sie dobrze rozpisales na temat rozrzadu ktory padl komus i u mnie bylo zrobione dokladnie to co mowisz tylko interesuje mnie to ze napisales o powtórnej wymianie oleju i filtra po godzinie jazdy?? u mnie bylo to wszystko zmienione od razu po naprawie. Wiec teraz po przejechaniu juz 300 km mam znowu zmienic olej??

filip13
Posty: 604
Rejestracja: 13-09-2006 21:37
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: filip13 » 10-12-2011 20:44

tak faktycznie potworne najpierw po wymianach wszystkiego w silniku leje sie olej za 60 złoty potem kupuje motula albo wybrany przez nas olej np. selenia czy aggip a nie odwrotnie olej 60 złoty i filtr 20 rzeczywiście straszne. nie przesadzajmy.

Bobik88
Posty: 5
Rejestracja: 30-11-2011 18:03

Postautor: Bobik88 » 11-12-2011 21:08

nie ogarniam twojej CHAMSKIEJ odpowiedzi. nic nie powiedzialem ze cos jest straszne. doopa nie forum. za 60 zl to chyba ty lejesz takie siki do samochodu.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-12-2011 21:49

to że mnie tu nie widać, nie znaczy, że mnie tu nie ma ... proszę o spokój.

Może to taki okres w naszych czasach a może taki zbieg okoliczności, ale gdzie nie spojrzę tam ludzie sobie skaczą do gardeł z byle powodu. Panowie, okażmy proszę sobie trochę więcej cierpliwości.

pozdrawiam,
- Michał
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

filip13
Posty: 604
Rejestracja: 13-09-2006 21:37
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: filip13 » 19-12-2011 22:49

przepraszam nie chciałem skoczyć nikomu do gardła dopiero właśnie to przeczytałem I nikogo nie chciałem urazić napisać to nie to samo co powiedzieć słownie. Chodzi mi dokładnie o to, że po wymianie panewek bądż pierścieni Koniecznie należy zmienić olej 2 razy nie bacząc jaki wlewamy najpierw olej chodzi tu o rozsądek by nie przepłacać ale i nie żałować. po co wlewać z drugiej strony olej drogi na tylko przepłukanie silnika i zlanie go. przepraszam nie chciałem być chamski, może tak to zabrzmiało. Nie pomyślałem broń Boże ze ktoś jest dziadem. Staram się doradzać rozsądnie :oops:

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 20-12-2011 12:00

Filip, Twoje rady zawsze okazują się cenne, więc nie bierz sobie tego do serca aż tak bardzo :)

to fakt, inaczej to brzmi jak się to mówi inaczej jak się to pisze ... :)
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości