powyzej 3tys nie przyspiesza

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

brobak
Posty: 4
Rejestracja: 21-06-2011 08:43

powyzej 3tys nie przyspiesza

Postautor: brobak » 21-06-2011 09:01

hej,
mam alfe 156 1.9jtdm 140 koni. Ostatnio zaczela dymic na czarno i nierowno pracowac po odpaleniu. A wczoraj nie moglem odpalic dodatkowo praktycznie przestala przyspieszac. Powyzej 3 tysiecy nie moge jej wkrecic nawet na luzie. wiem ze winowajcow moze byc kilku- egr/ przeplywomierz. czy macie propozycje od czego powinienem zaczac? Z gory dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 21-06-2011 13:40

Odepnij wtyczkę od przepływomierza i się przejedź
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004
AR156 1.6TS 2000

brobak
Posty: 4
Rejestracja: 21-06-2011 08:43

Postautor: brobak » 21-06-2011 22:44

Po odpieciu przeplywki nic sie nie znienilo wiec podlaczylem ponowmie. Teraz czasami jest jak bylo tzn jest slaby czasem ma pracuje normalnie a czasami pojawia sie nowy objaw czyli szarpie i wydaje dziwne odglosy.

brobak
Posty: 4
Rejestracja: 21-06-2011 08:43

Postautor: brobak » 21-06-2011 22:45

Po odpieciu przeplywki nic sie nie zmienilo wiec podlaczylem ponownie. Teraz czasami jest jak bylo tzn jest slaby czasem ma pracuje normalnie a czasami pojawia sie nowy objaw czyli szarpie i wydaje dziwne odglosy.

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 22-06-2011 05:59

Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010

AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004

AR156 1.6TS 2000

brobak
Posty: 4
Rejestracja: 21-06-2011 08:43

Postautor: brobak » 24-06-2011 11:34

EGR jest wyczyszczony. ale teraz jest inny problem co jakis czas kopci na bialo i podobno zawiesza sie wtrysk -daje taki efekt ze co jakid czas szarpie silnikiem i brzmi jakby cos sie obijalo w silniku. Dodatkowo z takiej rury biegnacej od turbiny czasami wydostaja sie spaliny.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 25-06-2011 13:17

nie znam się na silnikach wysokopręznych z doładowaniem i tylko dlatego nie pisałem, żeby sprawdzić szczelność dolotu powietrza - w sumie od tego zależy wszystko w silniku ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości