Brak mocy

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

amtu28
Posty: 2
Rejestracja: 30-11-2010 10:21

Brak mocy

Postautor: amtu28 » 30-11-2010 10:28

Witam,

Odpaliłem auto dziś rano bez problemu przy -10, natomiast po przejechaniu ok 1km zaparkowałem, zgasiłem auto i po 10 min gdy znowu odpaliłem na desce zapalił się znaczek silnika a obroty nie wchodziły powyżej 1500.
Co to może być? Dlaczego tak nagle? Może coś zamarzło?

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 30-11-2010 12:25

Najpierw to napisz jaki masz silnik...
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004
AR156 1.6TS 2000

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Brak mocy

Postautor: Michal » 30-11-2010 12:51

amtu28 pisze:Witam,

Odpaliłem auto dziś rano bez problemu przy -10, natomiast po przejechaniu ok 1km zaparkowałem, zgasiłem auto i po 10 min gdy znowu odpaliłem na desce zapalił się znaczek silnika a obroty nie wchodziły powyżej 1500.
Co to może być? Dlaczego tak nagle? Może coś zamarzło?


jakim jeździsz samochodem :?: rocznik, model, wersja :?:
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

amtu28
Posty: 2
Rejestracja: 30-11-2010 10:21

Postautor: amtu28 » 02-12-2010 22:58

silnik 1,9 Jtd 16v

alfa 156 z 2004 roku

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 03-12-2010 19:26

Tak nagle to przepływomierz albo EGR - ten temat ci pomoże:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_156 ... robic.html
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010

AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004

AR156 1.6TS 2000

filip13
Posty: 604
Rejestracja: 13-09-2006 21:37
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: filip13 » 18-12-2010 16:25

otwarty stojący egr może powodować on jedyny takie nagłe zablokowanie o brak ciśnienia miałem taki przypadek na początku przy pierwszym odpalaniu dziala wszystko a potem staje na 1500 albo 3000 obr. spowodowane dużym zanieczyszczeniem i pózniej zmianą temperatury Należy też sprawdzic czy kabelek idący od turbiny i do czujnika jest cały na swoim miejscu i kostka do tego czujnika do którego za pomocą elastycznego podcisnieniowego kabelka podłączona jest turbina też jest cała i przede wszystkim wpięta.


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości