spryskiwacze i blad termometru

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

eiz1984
Posty: 22
Rejestracja: 10-07-2009 23:56

spryskiwacze i blad termometru

Postautor: eiz1984 » 18-12-2009 03:50

Witam

dzisiaj moja nowa Bella przeszla pierwszy test bojowy w zimowych warunkach

Spryskiwacze szyby
efekt :( spryskiwacze zamarazly wiece jechalem z brudnymi szybami ledwo co widzac (i tylko przy -10 stopniach )

czy w najnowszej GT zmieniono cos ze spryskiwaczami w poprzednej GT takie cuda sie nie dzialy

Spryskiwacze reflektorow xenon
spriskiwacz reflektora zamarzl
wystawil sie i odstaje ale nie chce sie schowac :(
czy po rozmrozeniu to sie "samo naprawi" czy bedzie potrzeba wizyta w serwisie ?


Termometr
Termometr wskazuje temperature wyzsza o kilka stopni od realnej
czy mozna to naprawic np zmieniajac wartosc komputerowo czy trzeba wymienic caly czujnik ?

dzieki za info :)

ale spisala sie i tak dzielnie :) kazdy poslizg pieknie wybrany :)
Wczesniej: Alfa GT 937 JTS 2.0 '04 2008-2009
Teraz: :) Alfa GT 937 JTD 1.9 Q2 170KM '09 jedna z ostatnich z linii produkcyjnej :) w jednynym slusznym kolorze :)

piotrnast
Posty: 24
Rejestracja: 21-12-2006 22:36

Postautor: piotrnast » 18-12-2009 13:53

Witam
POdpinam sie pod temat,mnie dziala przedni spryskiwacz ale niestety na tylna szybe nic nie leci,slychac jak pompka pracuje ale nic z dyszy tynej sie nie wydostaje .
Czy macie jakies doswiadczenia.
Z góry wielkie dzieki za podpowiedz i sugestje.

Pozdrawiam Piotr

Awatar użytkownika
p.maiki
Posty: 666
Rejestracja: 13-09-2006 11:41
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontaktowanie:

Postautor: p.maiki » 18-12-2009 17:44

piotrnast napisz jaki masz model i sprawdz czy wężyk po drodze nigdzie nie pękł. Najczesciej lubi przy klapie z tyłu
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
146 1.4 TS 97r 2006-2008
147 1.6 TS 02r 2008-2009
156 FL 1.9 JTDM 03r 2009-

Awatar użytkownika
Lopezius
Posty: 228
Rejestracja: 10-01-2007 20:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Lopezius » 18-12-2009 19:45

Kup jakiś odmrażacz, spróbuj spryskać dysze a potem pompuj aż płyn poleci. Od wczoraj mam problem ze spryskiwaczami, skończył mi się płyn w trasie, kupiłem dolałem ale mimo to zamarzły. Dziś znów ten sam problem, pompka chodzi a płyn nie leci. Kupiłem jakiś zwykły płyn odmrażający szyby i spryskałem nim dysze. Pomogło na chwilę bo nie pomyślałem że jak już puściło to wypadałoby przepompować cały układ nowym zimowym płynem który nie zamarza, w każdym razie "kamień z serca" bo już myślałem że silniczek padł. Ja jutro powtarzam zabieg i mam nadzieję że wypompuję wszystko co zamarza z układu.

Pozdrawiam
Krzysiek
Alfa Romeo 145, 1.3 Boxer - Zieleń
Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD - Srebro

Awatar użytkownika
boro.m
Posty: 25
Rejestracja: 14-06-2009 13:11
Lokalizacja: Oława

Postautor: boro.m » 19-12-2009 00:07

Kurcze też mi wszystko pomarzło pomimo, że był płyn zimowy.
Spróbuję z tym odmrażaczem i może coś pomoże.
AR 156 SW 1,9 JTD

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 19-12-2009 11:11

u mnie dzisiaj rano wyglądało to tak :)

Obrazek


ale nadal wszystko działało sprawnie :)
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Lopezius
Posty: 228
Rejestracja: 10-01-2007 20:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Lopezius » 19-12-2009 19:17

Ojojoj, wygląda jakby bocian zrobił Ci "zrzut" wprost na reflektor :D , tylko że teraz odleciały, heh.

Co do wcześniejszej mojej wypowiedzi w tym temacie, próba kolejnego odmrożenia dysz tanim odmrażaczem (za 6 zł) nie odniosła skutku, kupiłem kolejny, droższy, taki co działa nawet przy -50 C, spryskałem dysze i w momencie płyn polał się na szybę, przytrzymałem trochę żeby przepłukać układ i liczę na to że problem zamarzniętych spryskiwaczy odszedł w niepamięć.
Alfa Romeo 145, 1.3 Boxer - Zieleń

Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD - Srebro

tomass
Posty: 609
Rejestracja: 21-06-2007 10:09
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Postautor: tomass » 21-12-2009 12:09

michał, na tym zdjeciu samochód wygląda jakby to była 156 FL po zderzeniu z "mleczną krową" :D:D:D i szybka z reflektora się zbiła
była 156 Obrazek 1,8TS `02
zafira B 1,9 cdti (powered by alfa romeo)

Grzybu
Posty: 1
Rejestracja: 26-12-2014 15:05

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: Grzybu » 26-12-2014 15:09

zgadzam się z Leopezius, nie ma c oszczędzać na odmrażaczach, bo po ci kupować badziew który nie działa, ja dziś miałem podobny przypadek:)

Mucha0k
Posty: 1
Rejestracja: 29-12-2014 18:46

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: Mucha0k » 04-01-2015 19:39

Czyli nie polecacie odmrażaczy? Miałam podobny problem.

Lindana
Posty: 1
Rejestracja: 09-02-2015 02:34

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: Lindana » 10-02-2015 18:39

Nie tyle "nie polecają odmrażaczy", co nie polecają "tanich odmrażaczy". Te najtańsze to jeden wielki... No, nie będę się wyrażać, ale te najtańsze to zdecydowanie nic dobrego.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: Michal » 11-02-2015 11:49

Fajna zabawa - dyskutować sam ze sobą :D
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

kojotek
Posty: 1
Rejestracja: 23-03-2015 12:28

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: kojotek » 23-03-2015 12:57

dyskusja z samym sobą to podstawa zrozumienia :)

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: spryskiwacze i blad termometru

Postautor: Michal » 23-03-2015 14:49

Proszę uprzejmie, wstrzymajcie się ze spamowaniem forum do 24 czerwca a potem forum ruszy zapewne samo, bez żadnej pomocy.

Do tego póki co zajmijcie się robotem, tak żeby przed premierą Giulii (czy jak ją tam nazwą) było tu już pozamiatane. Ok?
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości