Komplet rozrządu 166 2,4JTD 136KM '99

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Komplet rozrządu 166 2,4JTD 136KM '99

Postautor: Maciej Loret » 22-03-2009 20:47

Witam.

Jakich firm i jakie części kupić (i przybliżone ceny jakby dało radę) do zmiany rozrządu w tytułowym aucie?
I jeszcze linki do hamulca ręcznego - jakieś warto polecić lub odradzić?

Awatar użytkownika
demmonn
Posty: 216
Rejestracja: 31-10-2007 13:11

Postautor: demmonn » 24-03-2009 14:56

Witam, ja wymieniałem razem z pompą wody koszt 430 brutto, pompa z metalowym wirnikiem, napinacze (podróbki) pasek koszt ok 80 pln.

Linki polecam ASO, jak będziesz dorabiał, to będzie podobna cena.

Jak będziesz miał pompę z plastikowym wirnikiem, to nie kupuj, lubią się rozpadać.

Pozdrawiam.
Kiedyś AR Spider 2.0 1987

Aktualnie: AR 166 2,4 JTD 2002

Bedboys
Posty: 2915
Rejestracja: 04-10-2004 19:01
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Postautor: Bedboys » 27-03-2009 14:16

Ja założyłem rolki SKF pasek Dayco ( chyba tak się pisze), pompę wody z metalowym wirnikiem ale ie wiem jakiej firmy za całość zapłaciłem ok 400 zł, na razie 20 tys i hula jak trzeba.
Linki kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej za komplet dałem ok 140 zł - wymiana przesrana.
Pozdrawiam

Bedboys

Kiedyś :
AR 156 1,6 TS --- Srebrna ---Teraz : AR 166 JTD --- Blu Odissea ---

Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 28-03-2009 00:18

Dzięki Piotr. Zdaje się, że telefonicznie również odpowiadałeś na te pytania? :wink:

Bedboys
Posty: 2915
Rejestracja: 04-10-2004 19:01
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Postautor: Bedboys » 28-03-2009 11:15

Maciej Loret pisze:Dzięki Piotr. Zdaje się, że telefonicznie również odpowiadałeś na te pytania? :wink:


Telefonicznie tak ale to raczej dotyczyło samego montażu a nie części.
Pozdrawiam



Bedboys



Kiedyś :

AR 156 1,6 TS --- Srebrna ---Teraz : AR 166 JTD --- Blu Odissea ---



Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...

Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...

Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Awatar użytkownika
demmonn
Posty: 216
Rejestracja: 31-10-2007 13:11

Postautor: demmonn » 30-03-2009 20:48

Bedboys pisze:Ja założyłem rolki SKF pasek Dayco ( chyba tak się pisze), pompę wody z metalowym wirnikiem ale ie wiem jakiej firmy za całość zapłaciłem ok 400 zł, na razie 20 tys i hula jak trzeba.
Linki kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej za komplet dałem ok 140 zł - wymiana przesrana.


Witam, wymiana linek ręcznego taka ciężka? kurcze, u mnie ręczny tak jak by ktoś go przyspawał, muszę wymienić linki. Podrzuć od czego zacząć rozbiórkę by się zbytnio nie wk........ić przy wymianie.

Dzięki.

Pozdrawiam. :twisted:
Kiedyś AR Spider 2.0 1987



Aktualnie: AR 166 2,4 JTD 2002

Bedboys
Posty: 2915
Rejestracja: 04-10-2004 19:01
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Postautor: Bedboys » 30-03-2009 21:09

Nie jest to jakaś specjalnie trudna sprawa ale trzeba mieć siedem przegubów w jednej ręce :). Ja aby wyjąć stare linki musiałem je pociąć bo nie chciały wyjść z tych metalowych końcówek na końcu pancerza - tuż przy kole, po prostu zatarły się tam na amen. Na początek musisz przesunąć fotele na max do przodu odkręcić dwie śruby po bokach tunelu i unieść środkowy tunel ( ten z podłokietnikiem) do góry i zobaczysz wtedy mocowanie linek a dalej to już tylko zręczność pozostaje.
Pozdrawiam



Bedboys



Kiedyś :

AR 156 1,6 TS --- Srebrna ---Teraz : AR 166 JTD --- Blu Odissea ---



Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...

Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...

Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Awatar użytkownika
demmonn
Posty: 216
Rejestracja: 31-10-2007 13:11

Postautor: demmonn » 03-04-2009 13:04

Bedboys pisze:Nie jest to jakaś specjalnie trudna sprawa ale trzeba mieć siedem przegubów w jednej ręce :). Ja aby wyjąć stare linki musiałem je pociąć bo nie chciały wyjść z tych metalowych końcówek na końcu pancerza - tuż przy kole, po prostu zatarły się tam na amen. Na początek musisz przesunąć fotele na max do przodu odkręcić dwie śruby po bokach tunelu i unieść środkowy tunel ( ten z podłokietnikiem) do góry i zobaczysz wtedy mocowanie linek a dalej to już tylko zręczność pozostaje.


Dzięki, ale to już po świętach :lol:

Pozdrawiam. :twisted:
Kiedyś AR Spider 2.0 1987



Aktualnie: AR 166 2,4 JTD 2002


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości