Rezystancja opornika wentylatora chłodnicy

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 27-06-2009 20:48

moim subiektywnym zdaniem :) to jest następująco: takich kombinacji z elektroniką nie odważyłbym się robić ... ale z drugiej strony nigdy bym nie założył oryginalnych (alfoskich) klocków, tarcz, amortyzatorów i kilku jeszcze innych części do swojej alfy ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

irekmarmol
Posty: 24
Rejestracja: 16-02-2009 21:43
Lokalizacja: Lublin

Postautor: irekmarmol » 27-06-2009 23:53

Maciek-156 pisze:(pracuję 20 lat w zawodzie jako inżynier mechanik, wiec jakies tam kwalifikacje mam), a "poprawianie fabryki" takie auto dyskwalifikuje... Reszty szkoda mi komentować

i pewnie w ASO...
czas kończyć temat.

Michał to zwykły opornik tyle że starej konstrukcji, wydzielający dużo ciepła i stąd ten problem, nazwanie tego elektroniką to przesada :D.
A jaki olej teraz zalejesz 8) :?:
GTA SW

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 29-06-2009 09:21

Kolego masz jakiś kompleks ASO...
P.S. Ja nie pracuję w ASO...
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004
AR156 1.6TS 2000

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 29-06-2009 17:02

irekmarmol pisze: .... a jaki olej teraz zalejesz 8) :?:


tutaj do nowych silników w Alfach jest stosowany (o ile dobrze pamiętam) Sellenia 5W40 i to będę lał do środka :)
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

irekmarmol
Posty: 24
Rejestracja: 16-02-2009 21:43
Lokalizacja: Lublin

Postautor: irekmarmol » 29-06-2009 23:10

Maciek-156 pisze:Kolego masz jakiś kompleks ASO...
P.S. Ja nie pracuję w ASO...

większość Towich postów na to wskazuje.
Nie mam kompleksu aso tylko pisze że obok aso jest kilka alternatywnych, nie gorszych, a przeważnie lepszych rozwiązań, dowodzę tego i scina mnie z nóg gdy w następnym poście widzę znowu że tylko ASO mi może pomóc, bez jakiegokolwiek dowodzenia mojej nieracjonalności, wytknięcia błędów. Przecież wyrażnie napisałem na początku że oczekuję krytyki. Tak trudno zrozumieć że merytorycznej a nie SEJMOWEJ :?:
GTA SW

Awatar użytkownika
Maciek-156
Posty: 924
Rejestracja: 29-01-2006 19:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Maciek-156 » 30-06-2009 08:55

irekmarmol pisze:
Maciek-156 pisze:Kolego masz jakiś kompleks ASO...
P.S. Ja nie pracuję w ASO...

większość Towich postów na to wskazuje.
...:?:

Przeczytałeś choc kilka? Jest takie cos jak kultura techniczna (ogólnie stosowanie się do instrukcji napraw, zaleceń serwisowych, procedur napraw itp.) - tego nauczono mnie na politechnice, dlatego nigdy nie będę popierał poprawiania fabryki (takim oczywiście nie jest stosowanie zamienników: klocki, tarcze, filtr itp.). Garażowe modernizacje oryginalnego wyposażenia często rujnuja samochód a doprowadzenie go później do stanu fabrycznego jest bardzo trudne, bo tu inna wtyczka, tam kabelek polutowany i nic później nie pasuje.
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010

AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004

AR156 1.6TS 2000


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości