Znaleziono 352 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: MIKOŁAJ
06-03-2012 10:26
Forum: Hyde Park
Temat: Witam Wszystkich po raz kolejny :)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2716

wiem wlasnie :( ale cóż jak to mowia miłość nie wybiera :) Pisałem do ciebie maila bo chciałem sie dowiedziec jakie masz tam oponki u siebie
autor: MIKOŁAJ
06-03-2012 10:19
Forum: Hyde Park
Temat: Witam Wszystkich po raz kolejny :)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2716

Witam Wszystkich po raz kolejny :)

witam wszystkich kolegów po dłuuuuugiej przerwie , trochę mnie tu nie było wiec raczej nie nadrobie tego czasu i nie dam rady przeczytać wszystkich postów ale może sie uda włączyc w obecne dyskusje. Niestety nie wróciłem jeszcze do marki Alfa Romeo i jak na razie poruszam sie niemcami chociaż ostatn...
autor: MIKOŁAJ
06-11-2005 21:58
Forum: Hyde Park
Temat: BMW
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1472

już chyba lepiej jak ci łeb rozwala :D
autor: MIKOŁAJ
06-11-2005 21:52
Forum: Hyde Park
Temat: BUM! (Uwaga drastyczne!)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1900

Nastepnym razem to napisz coś wiecej np . NIE POKAZYWAĆ NIELETNIM albo coś w tym stylu bo o mało co nie zobaczył by tego mój piecioletni syn :(
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 22:01
Forum: Porozmawiajmy o Alfie
Temat: Co to za wersja........
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2994

no właśnie nic tam nie było zmieniane :)
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 21:57
Forum: Hyde Park
Temat: Alfa Visconti
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3323

:shock: :shock: :shock:
nie jestem w stanie powiedziec nic więcej
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 17:37
Forum: Porozmawiajmy o Alfie
Temat: Co to za wersja........
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2994

Maćku ,to co i przysłałeś to ja już wiem ale nawet według tego nie zgadzaja sie numery części jakie powiny pasować
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 10:30
Forum: Giełda
Temat: montreal na allegro
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3364

Ładna, ale chyba nie dla mnie
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 10:23
Forum: Hyde Park
Temat: Zabierają auta pijanym!
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3601

Czyli mam juz swój elektorat :?: :D :?:
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 10:15
Forum: Hyde Park
Temat: crashtest
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1362

Niezłe, w tych starych samochodach to tak troche strach jeździć po takim filmiku.Całkiem jak w konserwie
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 10:00
Forum: Hyde Park
Temat: Czas się zabezpieczyć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7405

Jak sobie kupisz dobre radio to bedzie minimalne to skrzeczenie :D
autor: MIKOŁAJ
02-11-2005 09:58
Forum: Hyde Park
Temat: To chyba nie żaden z nas....??
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7531

Ewentyalmie co czesto sie zdarza w 145/146 wytapil bład juz wcześniej ipoprostu nie były aktywne
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:55
Forum: Porozmawiajmy o Alfie
Temat: Ciąg dalszy- falowanie obrotów
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 12614

Mówisz o dolocie czy o kolektorze wydechowym?? Jak miałem auto do kompa podpięte to wyszło ze prawdopodobną przyczyną błędu jest lewe powietrze... zastanawiam sie czy aby nie mam podobnie... pozdrawiam Mówie o dolocie Może tak być ,sama naprawa nie jest droga ale niestety jest troche zabawy przy wy...
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:50
Forum: Hyde Park
Temat: Czas się zabezpieczyć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7405

Re: Czas się zabezpieczyć

Pod warunkiem, że jedziesz drogą, gdzie jest wystarczający ruch. Ja zwykle jeżdżę 3-cyfrowymi, a więc niekoniecznie uczęszczanymi, szczególnie przez TIRy (w osobówkach niewiele osób ma CB). Z moich obserwacji wynika że brdzo duzo osobówek ma juz CB, jest to zwiazane z łatwym dostepem do tego sprzęu...
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:48
Forum: Hyde Park
Temat: Zabierają auta pijanym!
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3601

marcin_145 pisze:Mikołaju... nie załatwiłbyś mnie tak chyba... :cry: Dobrze ze od tygodnia mam już te 21 :P

pozdrawiam


Nie , ciebie :?: W ustawie by było" nie dotyczy chłopaków z forum AR" :D :D :D
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:45
Forum: Hyde Park
Temat: Autostrady i ekspresówki po raz n-ty
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2973

aaaaa, nie doczytałem :oops:
Przydała by sie tu jakaś lepsza droga :D
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:44
Forum: Hyde Park
Temat: Czas się zabezpieczyć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7405

Re: Czas się zabezpieczyć

Maciej Loret pisze:
Tylko, że wówczas niewiele to daje - nie wiem co się dzieje na drodze, gdy słucham radia. A przecież nie o to chodzi.


Ale pytając jakiegoś innego użytkownika CB powie ci co sie dzieje a odcinku kilkunastu kilometrów
Ja w wakacje jadąc nad morzem używałem ręcznego CB radia i jakos wystaczyło
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:40
Forum: Hyde Park
Temat: Autostrady i ekspresówki po raz n-ty
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2973

Maciej Loret pisze:Trzy z nich prowadzą przez Lublin.

Nie bardzo wiem które z tego co pamietam to nawet nie ma jeszcze wplanach autostrady do lublina :cry:
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:35
Forum: Hyde Park
Temat: Czas się zabezpieczyć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7405

Re: Czas się zabezpieczyć

Mnie przed kupnem CB (nie jestem na tyle bogaty, żeby wyrzucać pieniązki w błoto, przperaszam w antyrdar) powstrzymuje: 1. niemożność eleganckiego i nieinwazyjnego zamontowania Są anteny na magnes o długości juz od 30-40cm wprawdzie ich zasięg jest ograniczony ale wystarcza żeby sie dowiedziec co i...
autor: MIKOŁAJ
01-11-2005 00:25
Forum: Hyde Park
Temat: Czas się zabezpieczyć
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7405

Co do CB to popieram w pełni Maćka. ja już kilka razy mówiłem wam i polecałem to urządzonko . Dla mnie rewelacja nic tego nie zastapi zaden antyradar a i koszty niewielki , z tego co widze na Allegro to za 260 zł mozna miec juz zestaw (radio i antena na magnes)

Wyszukiwanie zaawansowane